Tuesday 7 November 2017

Forex Trading Tutorial Filippinene Ambassade


Gratis Forex Training og Seminarer Trenger du virkelig å delta på betalte seminarer Var alt som vil bli lært, er online og gratis Spar pengene og sett det på din forex trading konto. Fordi de fleste grunnleggende opplæringsprogrammer og trening du trenger for å komme i gang, er allerede gitt til deg av forex meglere. Jo mer dybdegående kunnskap er allerede her på nettstedet, oppkalt tilsvarende Hvordan handle Forex. Eller kanskje ikke8230 Hvem vet Kanskje du fortsatt trenger forex trading og seminarer som skjer 1 8211 3 dager. Og det vil gjøre deg til en ekspertekspert. Du kan lære grunnleggende og trening i 3 dager. Og du vil bli millionær på den fjerde dagen. Jeg vil utgjøre en utfordring for deg. Før du prøver å delta på et seminar, gjør dette: Hvis du har gjort disse 3 tingene og tror at du fortsatt trenger å delta på seminarer, vær min gjest. Delta på en betalt seminar. I8217ve har besøkt nettstedet ditt for en stund nå. og jeg vil si takk for at du deler din kunnskap. Jeg planlegger å åpne opp en handelskonto. noen forslag som er best for noobies som meg (jeg bor i filippinene). Også i8217m forvekslet med mye samtale forex. planlegger å åpne en 500 konto for startere, så jeg vil spørre hvor mye mye jeg kan kjøpe med disse. håper å høre fra deg snart, snill herre. Steve Happy Fx Trader Bare dele også. Jeg fant videoene fra Mario Singh veldig nyttig spesielt for nybegynnere Det eneste problemet er at han bruker Singapore engelsk. Hihi Metisetrade Bwayan Jordison bare deler, vi på MetisEtrade Inc. har også tidsplaner for seminarer om grunnleggende forex, hvordan å bruke plattformer, grunnleggende og teknisk analyse, I8217D ANSVAR DITT SVAR STORT SIR. Hei herr, jeg kan kontakte deg via kontaktknappen på siden din og bestemte deg for å bare kommentere. Jeg vil bare prøve forex og megleren foreslått på denne siden er XE Markets. For tiden tilbyr de å åpne en konto med 30 uten depositum påkrevd. Men før de kunne, trenger de bevis på identifikasjonen min, jeg er redd for at kontoen min ville gå i stykker, og de ville jage meg. Skulle jeg gi dem informasjonen de trengte Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd hvis nødvendig. I8217m skape et fellesskap for handelsmenn og investorer. Et fellesskap der alle medlemmene deler ideer og erfaringer om handel og investering. Et fellesskap hvor vi veileder hverandre og hjelper hverandre til å lykkes. Fra øyeblikket er det kun for invitasjoner. Og vi trenger folk som er lidenskapelig om handel og villig til å dele sin kunnskap. Vi trenger folk som vil skape pedagogisk materiale og veilede andre nybegynnere i virksomheten. Fordi vi tjener penger på handel8230 ikke på seminarer, og vi trenger ikke å ta mer penger fra nybegynnere. Vi hjelper dem med å fiske i markedet i stedet for bare å gi dem fisk. Hvis du tror du er oppe for jobben, bare legg igjen dine kommentarer nedenfor. Ansvarsfraskrivelse: Vi don8217t betaler deg for å bli medlem. Men du kan være en del av noe flott. Det har vært min erfaring i forex trading at etterfølgende vinnende striper kommer den tapende delen. Det er en del av livet. Let8217 ser hvordan jeg holder opp denne uken når jeg når 8220unlucky8221-uken 13. Skal jeg gjøre en feil og avslutte min vinnende strikke Eller skal jeg gå konkurs denne gangen igjen? Eurozone er fortsatt det varme temaet forrige uke. Gjorde en vanvittig fortjeneste fra Euro-berørte valuta og korrelerte par. En fantastisk 13 Det eneste vi skal passe på for denne uken er retracement. Når man ser på diagrammet, ser det ut som om det vil gå tilbake før eller senere, og akkurat i tide for diskusjonen og planene om å lette problemet i euroområdet. Grundleggende og tekniske holder hverandre oppe på denne, og det ville være ganske interessant hva som ville skje i neste uke. Dette kan være en god opplevelse hvis jeg gjør en feil. I8217ll være veldig forsiktig skjønt. Også, før jeg glemte, var det Thanksgiving i går og da kom helg. På mandag skal det være en veldig flyktig åpningsdag som de institusjonelle handelsmennene vil laste nye handler etter å ha kommet tilbake fra ferien. Min anbefaling: Vær forsiktig denne uken. Som alle de euroområdene som rammes, kan det hende at det går tilbake. Jeg fikk endelig det riktig. Venter på riktig sett opp8230 Så la fortjenesten løpe8230 Ikke bli for spennende og spennende tidlig. Det er første gang jeg gjorde en perfekt handel der jeg fulgte min egen handelsplan. Og det er en god følelse å vite at jeg fulgte og stakk på den. (Kan du tro at dette er første gang jeg faktisk fulgte min plan) Dens fordi jeg alltid kommer inn for tidlig eller for sent. Eller forlater for tidlig eller for sent. Jeg får fortjeneste til dette punktet. Men dette er tiden jeg faktisk følte meg bra om handelen. Wow. Også, I8217m litt trist for passerer Steve Jobs. Han var min idol og en fyr som jeg har sett opp til. Siden første gang jeg så sin Standford8217s universitets tale for 5 år siden, har jeg alltid fulgt det han sa. Å gjøre ting jeg elsker og ingenting annet. Ser på min Facebook-vegg, ser på mine kolleger, batchmates og venner. Å innse at livet er så flott at vi fører til å leve annerledes på hvordan vi ser livet generelt. Noen av dem føler at en lørdag kveld drikker med venner er et godt liv. Noen av dem reiser på en langt nasjon eller legger en god måte å si at 8220I8217ve har gjort det8221. Noen av dem startet en familie, og noen av dem var derfor redde hvorfor de tok de avgjørelsene. Dette er alle de gode tingene som livet har å tilby. Drikker, fester, reiser, starter en familie og så videre. Men jeg er alltid i sjokk, hvorfor de fleste av dem glemmer at alle disse tingene, for å si at du gjorde det til å si at du er stolt av hva du har oppnådd, for å si at du har hjulpet familien din, er ting som bare kan oppnås hvis du har penger og tid. Og hovedproblemet som blokkerer den veien til suksess er dagjobben. Jeg pleide å være en ansatt. Jeg elsket det8230 Det er min første jobb, liten lønn, men jeg elsket det. Det er ikke for pengene tilbake da. Men da jeg kom inn i et annet selskap og begynte å jobbe for å få høyere lønnsjekk, begynte det å bli arbeid. Det er stressende. Det er ikke verdt det. Du kan være stolt å tjene en høy lønn. Men så lenge du har ingen tid. Du bruker pengene du tjente på å feire, reiser for å oppdatere deg selv. Så kommer du tilbake til jobb. Etter en måned går du til et annet land, fest. Deretter går du tilbake til arbeidsstasjonen og venter på lønnsslipp. Du har ikke noe liv. Som om du bare venter på å bli gammel. Gjør alle tingene igjen og igjen. Det er trygt. Det er sikkert. Det er kjedelig. Du vil dø uten å fullføre noe. Bare det faktum at barna gikk på college, et eget hus, en bil og ingenting mer. Tenker tilbake, er det ditt eneste formål i livet Å bringe barna dine til college Hva med selvopplevelse Din egen selvverdighet Din egen prestasjon som du kan være rettferdig stolt, sier en la Frank Sinatra 8220 Jeg gjorde det min måte8221. Det er godt å ha tålmodighet. Men noen ganger må du bare stå opp og si at du fortjener bedre. I8217m sier ikke å spørre sjefen din for en lønnsoppgang. Det er bare dumt og irrelevant. Du må gå der ute og gjøre de tingene du virkelig vil gjøre. Ting som du vil være glad uten å måtte vite om du blir betalt eller ikke. Det er et problem vårt samfunn i dag, at de verdsetter penger over andre ting. Don8217t være den personen. Ta tilbake din tid. Arbeid for deg selv. Du må ikke være millionær. Alt du trenger å gjøre er å overleve. Tanken om luksus er flyktig, og du kan aldri nå det. Det er noen som vet at han ikke trenger noe, er den rikeste personen i verden. Både økonomisk og intellektuelt. Don8217t du vil reise hele verden Møt forskjellige typer mennesker Spis forskjellige slags delikatesse fra forskjellige land Møt eksotiske kvinner Hvordan ville du kunne gjøre alle disse tingene hvis du er bundet til jobben din Hvis en levetid på tilfredsstillelse bare styrer risikoen for forlater jobben din og gjør de tingene du elsker, ville det være en god handel. Vær en risikotaker. Don8217 bosette seg. Hvis du vil forandre noe i livet ditt, må du ha det brennende ønske om å gjøre det. Men gjør det uten å bli påvirket av noen ekstern kraft som penger eller omdømme. Gjør det fordi du vil ha det. Forex trading kan ikke være mitt første valg av virksomhet, eller min høyskole grad. Det har aldri vært lett for meg å forstå. Men ideen om frihet som forex bringer, bare gjør at jeg vil studere og presse meg selv til å lære. Du kan gå seg vill i prosessen, konkurs eller deprimert, men det er bare midlertidig. Tenk på tingene du kan gjøre når du vet hvordan du handler. Tenk deg hele tiden du vil ha. Tenk på alle de nye opplevelsene du vil oppdage og nyte fordi du ikke må sitte fast på din kar, 9 timer om dagen og svare på din irriterende offisielle. Du trenger ikke å håndtere kontorpolitikk. Du er bare her for å nyte livet. Bidra til menneskeheten. Og kanskje, når du går på pensjon i en alder av 30 år, kan du sannsynligvis starte en familie nå. Jeg er ikke solgt i ideen om forex seminarer som tilbys her på Filippinene. Jeg er sikker på at mange mennesker vil ønske å handle og lære forex, men flertallet av seminarene her er ikke det 8220kostnaden effektive8221 med hva slags seminar du vil delta på. Jeg har ikke deltatt på noen forex seminarer. Ville heller ikke delta i en. Ikke med mindre seminarer utføres av markedsveivisere. Men det er usannsynlig å skje. Jeg tror at læring handler din egen måte og forskning på bøker er fortsatt den beste måten å lære. Ingen å ta hånden din og fortelle deg om å kjøpe eller selge. Trading for meg er en lone wolf8217s virksomhet. En bedrift hvor folk som tenker annerledes mot mengden, belønnes med formue. Hva gjør det bra hvis folk gjennomfører seminarene, vil fortelle deg hvordan du kopierer hans handler. Hei det blog lesere. Hei det forex trading kollegaer. Vi har en flashnyhet. There8217s en forex bryte ut på EURGBP går til ulemper. Dette kan være en langsiktig trend etter å ha ventet noen måneder for valutaparet til å fullføre sine korrigerende bølger (konsolidering). Hold stoppene dine i sjakk. Dette kan være en stor vinner og en trend frem til neste år. Ja jeg har nådd mitt første mål etter 2 år med en deadline som8217s antar å være 1 år. Jeg har tenkt på å gjøre dette målet på grunnlag av hvor mye penger ble gjort. Jeg skjønte at det ikke er viktig hvor mye penger du lager i denne virksomheten. Fordi det tiltrukket meg forex trading er risikoen og den intellektuelle utfordringen med handel. Kanskje det er tid for meg å legge til et annet mål. Slike som hvordan Benjamin Franklin kjøpte de forskjellige egenskapene han vil ha. Å praktisere hver egenskap som disiplin og tålmodighet, ikke bukke for frykt og grådighet, er det jeg virkelig ønsker å mestre mer enn å tjene mye penger i forex. Det eneste problemet er how8230 Dette var min siste handel på USDJPY. Jeg klarte å lukke handelen med 68 profitt før plutselig reversering noen timer før turen. Jeg tror at denne uken, vi får se en retrace på paret. Hvis det ikke gjør en ny høy, vil trenden fortsette å bli bearish. Hvis det gjør og nærmer seg en ny høy. I8217ll endre visningen min på paret som bullish. Forex Backtesting leksjon er nå ute på vår forex trading kurs. Sjekk ut det, lykkelig helg dere. Forex backtesting er prosessen med å gå gjennom diagrammer fra tidligere år, uker eller dager for å bekrefte effektiviteten til et system. Enkelt sagt, du ser på tidligere diagrammer for å vite om systemet fungerte bra som du forutslo eller mislyktes. Hver ny og erfaren forexhandler gjør tilbakeprøving fordi det tillater handelsmannen å få kunnskap og tillit på systemet hans og gjøre nødvendige tweaks og regjere for å finne systemet som fungerer for dem. Forex Backtesting Software De fleste forex-selskaper lar deg se på tidligere diagrammer eller til og med laste dem ned, hvor du kan markere (ved hjelp av blyant og papir) og handle ved å se på en linje om gangen (simulere en ekte handelssession). Det er noe programvare som vil gjøre dette for deg. En er forex tester. Vel, tror jeg, det er den eneste bakprosessprogramvaren der ute. Enten forex meglerfirma har en funksjon eller ikke, du kan enten handle manuelt eller demo handel. Demohandel kan være lang og kjedelig. Ved hjelp av en programvare for sikkerhetskopiering kan du øyeblikkelig teste strategien din fordi du kan styre tiden når hver linje vises. Konklusjon: Uansett hvilken metode du tar, husk alltid å teste strategien din før du handler live. Enten ved backtesting, papirhandel eller demohandel. Du må få full tillit til ditt handelssystem. Når det gjelder forex trading, har alle handelssystemer sine egne regler for oppføring og utgang, deres pengehåndtering og risiko og belønninger. Men systemregler, inngangs - og pengestyring er den enkleste delen av systemet. Den vanskeligste delen av systemet er 8220exit8221 fordi den er hvor du skal gjøre eller tape penger. What8217s enda verre er hvis stillingen er en taper proposisjon. Hvis du klikker på utgangsknappen, kan det virke som en herlig oppgave med disiplin og styrke. De fleste sammenbrudd på dette punktet og faller inn i avgrunnen for selvfornektelse, og tenker at markedet til slutt kommer tilbake og gjenopprette tapene sine. Men markedet kom aldri tilbake og hans handelskonto forsvant. I8217m her for å fortelle deg hva jeg tenker på å miste handler, hvordan å lindre smerten det bringer, hvordan du kommer deg ut grasiøst og hvordan du unngår det i utgangspunktet. Unngå å miste handel ved å konsentrere mer på utgangen Når du ser en handel, fokuser du på utgangen i stedet for oppføringen. En nybegynner forex handelsmann vil forsøke å 8220imagine8221 mønstre når de ser et inngangssignal. Og noen ganger forsøker forsiktig å overbevise seg selv om at mønsteret faktisk er 100 nøyaktig. De blir besatt ved å bevise at de har rett. Du bør gjøre det motsatte. Du bør alltid prøve å bevise deg selv feil og alltid se etter utgangen i stedet for oppføringen. Som jeg sitater Sun Tzu8217s Krigskunst: Vinnerige krigere vinne først og deretter gå i krig, mens de beseirede krigerne først går i krig og deretter søker å vinne. Vet på forhånd at utgangen din vil være lønnsom, og du har vunnet den handelen selv før du gjør det. Når du gjør denne tilnærmingen, merker du at du8217ll har færre og færre handler. Men kvaliteten på disse handler vil sikkert øke. Lukk en tapt handel og gå videre Dette er sannsynligvis den vanskeligste handlingen å ta for å miste handelen. Godta det faktum at du er feil er et tegn på at du har blitt modnet som handelsmann. Mens nybegynnere vil forsøke å holde fast på handelen som ønsker at markedet vil hoppe tilbake. Det er nok en annen tankegang når det gjelder denne strategien. Markedet går ikke i en rett linje, og de venter på å hoppe tilbake selv for litt. Det er kanskje sant. Men jeg vil hellere avslutte det nå enn å håpe at markedet kommer tilbake for meg. Hva om jeg også er feil på den delen. Å være galt to ganger i en enkelt handel, kan være den verste følelsen, og det kan skade dine fremtidige handler. Aldri risikerer for mye penger Alt i alt går alt ned til mengden penger i en handel. Demo trading er gøy fordi pengene som brukes er ikke ekte. Og så, alle taper handel på en demo konto er ingenting for deg. Men hvis ekte penger står på spill, rammes 8220shit for mye for fan8221. Risiko kun hvor mye penger du er komfortabel med. Du må ha en god økonomistyringsstrategi på toppen av handelssystemet ditt. Dette er forskjellig for alle mennesker. That8217s hvorfor vi har en term risiko appetitt. Noen liker å risikere høyt og noen mennesker don8217t. Jeg liker ikke å risikere mye penger i en enkelt handel. Vel, jeg pleide å risikere mye, men I8217ve endret seg. Personlig, mengden penger jeg risikerer i en enkelt handel er 2. Maks. Jeg går ikke over det. Jeg har funnet ut at I8217m er veldig behagelig å miste den mengden penger, og jeg får ikke panikk når jeg mister handel. Jeg dreper bare det som mister handel og fortsetter. Uansett hva du gjør, er tap av handel ikke en god følelse å ha. Men husk at forex trading er en bedrift og bør behandles som sådan. Post navigasjon Populære innlegg Forex Brokers. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke. 69 kommentarer Om. Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier. 38 kommentarer Mitt Forex Trading Goal. Mål for 2011 25 000 Netto gevinst i 1 måned Jeg vil ra. 25 kommentarer Hvordan handle Forex. Velkommen til hvordan du handler Forex Course. På denne siden, du. 19 kommentarer Forex Trading Strategy. Forfatteren, er en rebell og en total røv for autoritet. 15 kommentarer Hvorfor alle burde Trad8230. Jeg tar tid forex trading som jeg legger merke til jeg har vært. 13 kommentarer Forex 101: Forex Basics -8230. Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende f. 13 kommentarer Fellesskap for Traders amp I8230. Jeg lager et fellesskap for handelsmenn og investorer. En c. 12 kommentarer Hva er dine mål i Fo8230. 180 pips på AUDUSD Når folk spør meg hva jeg gjør. 11 kommentarer QampA: Hvordan komme i gang i8230. I dag er hviledag for meg. Og som jeg venter på noen timer. 11 kommentarer Hvordan handle Forex Siste kommentarer Siste innlegg Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd om nødvendig. US har begynt å tømme sin Bagdad-ambassade 8211 Forex Trading News 8211 16. juni 2014 Forex Market News Jeg trodde Isis var Egyptens gudinne av barna og beskytter av de døde, tilsynelatende jeg er uvitende, det er en annen ISIS om. Denne nye ISIS (som jeg ikke hadde hørt om før for kort tid siden) er en uheldig haug med thugs som ønsker å kontrollere Irak og drepe hundrevis av uskyldige på vei til Bagdad. Ingen er sikker på hvor nær de er, men USA har begynt å tømme sin Bagdad-ambassade og flyr dem ut til en transportør i kløften, noe som vil tyde på at de er bekymret for ting. På den andre siden er opprørere i Ukraina åpenbart støttet av Russland hvis de har det med til å dype. Det er noe ganske tungt slående brannmakt for å trekke en av dem ut av himmelen. Så det ser ut til at dette problemet ikke er i ro ennå. Krig er generelt bra for økonomien, da den plukker opp vekst og sysselsetting, selv om det er dyrt. I gamle dager ville krigen bli betalt av det erobrede. Dette er ikke akkurat hvordan det fungerer i disse dager, men det er ganske jævla nært. Så det er interessant å se denne artikkelen, neste ting vi vil høre er at Tommy Janet ønsker å invadere noen Klikk for å finne ut mer. Årsak Jeg er litt sykelig at det er mangel på andre overskrifter om. FOMC er på torsdag morgen vår tid og markedene vil bli ganske sakte til da. Men trygg havn strømmer fra uroen forårsaket av ovenstående kan godt påvirke pris handling. DATA HØYDEPUNKTER IGJEN EU KPI. AUDUSD har rallied og satt i en HH enn mai, det er lovende. Noen sikkerhet i å eie Aussie med stabilitet og høy interesse kunne være å sette et bud under oss, men jeg ser dette 9390-9460 området som ganske hard motstand. Med fart i det overkjøpte territoriet tviler jeg på at vi får bena til å komme igjennom det på dette punktet. Klikk for å finne ut mer. Motstand: 94609522 Støtte: 920090858900 EURUSD Vil fortsette å være under press, mens Russland og Ukraina har sin dødelige squabble, pluss de gjør ikke veldig mye økonomisk, og Draghi gjør ikke nok til å endre det. Synes å ha funnet et midlertidig gulv her med større støtte i midten av 1.34s. Motstand: 13890140501426014320 Støtte: 1356513488 GBPUSD Arbeidsdataene var gode i fjor for poms, hva var bedre, var Carney. Forvent at 1,70 blir ødelagt i de kommende ukene, ser litt strukket akkurat nå for å gjøre det, men det vil skje. Klikk for å finne ut mer. Motstand: 1.701.70601.7370 Støtte: 1.661.63 NZDUSD Wheeler merkelig opphøyde priser, jeg ser bare ikke at det var nødvendig, de er ganske enkelt ikke så store eller går så fort for å kreve bremsene ennå. Flyttet for tidlig for fort er min vurdering. Uansett er effekten at han kiwi er nå tilbake til testing motstand og er godt overkjøpt. Motstand: 87458842 Støtte: 852384348090 USDCAD Poloz er fortsatt bekymret for at Loonie svekkes. Men ikke for lenge, og vi er fortsatt fast i det området. Motstand: 1117011233 Støtte: 1080210715 USDJPY Yen er også rekkevidde bundet, faktisk, bortsett fra Euro og Pound, er de alle et lite utvalg bundet. Men det gir oss muligheter i kryssene. Tilbake til denne en skjønt, en innsiden bar som vi sitter på 50ema viser oss ingenting. Motstand: 105.57108.35110.50 Støtte: 101.40100.6210099.80

No comments:

Post a Comment