Monday 2 October 2017

Gci Demo Forex Nedlasting


Daglig arkiv: 2. mars 2017 Publisert 2. mars 2017 av GCI Financial Pair Handlingsstatus Stopptap Få fortjeneste EURUSD KJØP Aktive 1.0478 1.0558 USDCHF SELG Aktive 1.0152 1.0072 GBPUSD SELG Aktive 1.2342 1.2242 AUDUSD KJØP Aktive 0.7578 0.7638 USDJPY SELL Active 114.92 113.92 Ytterligere Forex Trading Signals: MetaTrader: Besøk mql5ensignalsmt4 for å velge fra mange hellip Fortsett å lese rarr Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Crude Oil Movement For 24 timer til 23:00 GMT, gikk råoljen ned 0,37 mot USD og lukket på USD53,75 per fat etter at Energy Information Administration (EIA) opplyste at amerikanske råoljeinventarier økte med 1,5 millioner fat hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Crude Oil Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Silver Movement I 24-timers til 23: 00 GMT, sølv steg 0,52 mot USD og stengt på USD18,44 per unse. I den asiatiske økten, på GMT0400, handler paret om 18.43, med sølvhandelen 0,08 lavere mot hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Sølv Kommentarer Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Gold Movement I 24 timer til 23:00 GMT, gull steg 0,1 mot USD og lukket på USD1250,00 per unse, reverserer sine tidligere økt tap. I den asiatiske økten, på GMT0400, handler paret på 1247.20, med hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Gull Comments Off Skrevet den 2. mars 2017 av GCI Financial AUDUSD Movement I 24 timer til 23:00 GMT, økte AUD 0,38 mot USD og stengt på 0.7680. LME-kobberprisene steg 1,8 eller 104,0MT til 6040,0MT. Aluminiumsprisene steg 2,1 eller 39,0MT til 1934,0MT. I den asiatiske hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i AUDUSD Kommentarer Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDCAD Bevegelse I 24 timer til 23:00 GMT steg USD 0,14 mot CAD og avsluttet på 1,3327. I går forlot Bank of Canada (BoC) nøkkelsatsen fast på 0,5 og gjentok tidligere advarsler om den betydelige hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDCAD Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDCHF Movement For 24 timer til 23: 00 GMT steg USD 0,25 mot CHF og stanset kl. 1.0084. Makroøkonomiske data viste at Sveitserlands UBS forbruksindikator klatret mindre enn forventet til et nivå på 1,43 i januar, mens hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDCHF Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDJPY Bevegelse i 24 timer til 23:00 GMT , USD steg 0,8 mot JPY og lukket på 113,74. På makrofronten avanserte Japans monetære basis 21,4 YoY i februar etter å ha registrert en økning på 22,6 i hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDJPY Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial GBPUSD Movement i 24 timer til 23:00 GMT, GBP falt 0,65 mot USD og lukket på 1,2295, etter at data viste at tempoet i industrisektorens vekst i Storbritannia uventet forsinket i februar. Britains Markit produksjon PMI hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i GBPUSD Comments Off Skrevet den 2. mars 2017 av GCI Financial EURUSD Movement For 24 timer til 23:00 GMT, falt EUR 0,21 mot USD og avsluttet på 1.0549. På den økonomiske datafronten økte euroområdene til slutt Markit Manufacturing PMI til et nivå på 55,4 i februar, og hakket hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i EURUSD Kommentarer OffGCI Finansielle anmeldelser og vurderinger Tan 7 år siden SCAM GCI Financial er en svindel, svindel. Du vil være fornøyd med dem til du begynner å tjene penger. I tre måneder gci. ru gcitrading) ønsker ikke å betale 1200 jeg tjente strengt i samsvar med min avtale med dem. IFSC ifsc. gov. bzlicensedprovider. htmlf som GCI refererer til regulator gjør ikke noe. Tenk bare to ganger før du åpner konto hos GCI. Jacko 7 år siden SCAM ved første øyekast GCI ser bra ut 400: 1 handler, flott plattform osv. Jeg overførte 2100 USD til dem etter fullstendig å mestre demoen, gikk live for å motta 800 tap første natt jeg var veldig forvirret og gikk over hva som hadde skjedd for mange timer jeg wa snakker med teknisk støtte via chat og de fortalte meg at jeg ikke hadde plassert mine bestillinger rett og rådet meg til å gjøre det, da prøvde jeg den andre natten, akkurat som de hadde rådet til, endte opp med et 450-tap, så jeg mener som en ny handelsmann jeg tenkte så mye som du er her for å tjene penger im, i hvert fall ikke å miste så mye syk chat igjen og spørre hva som skjedde med begge netter jeg hadde EXTREAM problemer med å lukke åpne handler, så vel som å plassere de prommised for å få forsinkelsen fjernet for neste kveld denne kvelden viste lovende jeg var i fortjeneste på 500 på mengden mye jeg hadde postet jeg bestemte meg for å selge det tok 1 minutt for å lukke ut jeg var opp 10 hele lys fra kjøpet alle vet det første dekker brokera gi deg 9 lys av fortjeneste da jeg så tilbake på rapporten, lukkede meg ut på -420 og markedet gikk aldri ned for resten av natten, det var ikke mulig, de vil ikke forklare at de spretter meg fra tekststøtte til tekststøtte og jeg har ikke fått noe der jeg har bedt om mine gjenværende penger, bli sendt tilbake til min kanadiske BMO-konto, og vi vil se hvordan jeg lager ut plattformen, jeg vil rangere 1010 hvis det ikke var noe morsomt forretninger i bakenden. Meta4 virker fantastisk, men IKKE BRUK GCI de er mer enn skarpe og de støtter opp det ved å ikke svare, for ikke å nevne at det er 100 umulig å tjene penger på GCI, spesielt når du er i en fortjeneste-situasjon, og de hevder at markedet er flyttet, og det gjorde ikke tilfelle LUKKET quotSCAMquot Ijaz Hussain 7 år siden SCAM GCI er en stor svindel, hvis du gjør fortjeneste, er alt de gjør, juster kontoen din og enkelt sagt. Av markedet Traders. De vil slutte å svare på e-postene dine og vil ikke snakke med deg på live chat. når du ringer dem, er de opptatt i møter. De 20000USD fra kontoen min. Hold deg unna denne megleren. lur meg en gang. 7 år siden SCAM Jeg kan tro at disse gutta fortsatt er i virksomhet Jeg brukte dem i noen måneder i 2003 og de lurte meg 4,500 USD. Jeg hadde satt en stoppordre i, og de hadde lukket min stilling da markedet aldri engang handlet til den nevnte prisen. Jeg pleide å jobbe som en egenkapitalhandler og jeg vet når handelen ikke ser riktig ut, men det tar ikke en ekspert å se at et stopp ikke burde ha gått av hvis markedet aldri handler til stoppprisen. De stjal bokstavelig talt mine penger, og jeg kunne ikke tro det. Jeg ringte for å klage, men de hadde allerede pengene mine og weren039t kommer til å gi den tilbake. Så lukket jeg umiddelbart kontoen min. Daglig arkiv: 2. mars 2017 Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Pair Handlingsstatus Stopptap Få fortjeneste EURUSD KJØP Aktive 1.0478 1.0558 USDCHF SELG Aktive 1.0152 1.0072 GBPUSD SELG Aktive 1.2342 1.2242 AUDUSD KJØP Aktive 0.7578 0.7638 USDJPY SELL Active 114.92 113.92 Ekstra Forex Trading Signaler: MetaTrader: Besøk mql5ensignalsmt4 for å velge fra mange hellip Fortsett å lese rarr Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Crude Oil Movement For 24 timer til 23:00 GMT, reduserte råoljen 0,37 mot USD og lukket på USD53,75 per fat etter at Energy Information Administration (EIA) opplyste at amerikanske råoljeinventarier økte med 1,5 millioner fat hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Crude Oil Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Silver Bevegelse I 24 timer til 23:00 GMT økte Silver 0,52 mot USD og stengte til USD18,44 per ounce. I den asiatiske økten, på GMT0400, handler paret om 18.43, med sølvhandelen 0,08 lavere mot hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Sølv Kommentarer Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial Gold Movement I 24 timer til 23:00 GMT, gull steg 0,1 mot USD og lukket på USD1250,00 per unse, reverserer sine tidligere økt tap. I den asiatiske økten, på GMT0400, handler paret på 1247.20, med hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i Gull Comments Off Skrevet den 2. mars 2017 av GCI Financial AUDUSD Movement I 24 timer til 23:00 GMT, økte AUD 0,38 mot USD og stengt på 0.7680. LME-kobberprisene steg 1,8 eller 104,0MT til 6040,0MT. Aluminiumsprisene steg 2,1 eller 39,0MT til 1934,0MT. I den asiatiske hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i AUDUSD Kommentarer Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDCAD Bevegelse I 24 timer til 23:00 GMT steg USD 0,14 mot CAD og avsluttet på 1,3327. I går forlot Bank of Canada (BoC) nøkkelsatsen fast på 0,5 og gjentok tidligere advarsler om den betydelige hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDCAD Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDCHF Movement For 24 timer til 23: 00 GMT steg USD 0,25 mot CHF og stanset kl. 1.0084. Makroøkonomiske data viste at Sveitserlands UBS forbruksindikator klatret mindre enn forventet til et nivå på 1,43 i januar, mens hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDCHF Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial USDJPY Bevegelse i 24 timer til 23:00 GMT , USD steg 0,8 mot JPY og lukket på 113,74. På makrofronten avanserte Japans monetære basis 21,4 YoY i februar etter å ha registrert en økning på 22,6 i hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i USDJPY Comments Off Skrevet 2. mars 2017 av GCI Financial GBPUSD Movement i 24 timer til 23:00 GMT, GBP falt 0,65 mot USD og lukket på 1,2295, etter at data viste at tempoet i industrisektorens vekst i Storbritannia uventet forsinket i februar. Britains Markit produksjon PMI hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i GBPUSD Comments Off Skrevet den 2. mars 2017 av GCI Financial EURUSD Movement For 24 timer til 23:00 GMT, falt EUR 0,21 mot USD og avsluttet på 1.0549. På den økonomiske datafronten endte eurosone-områdene endelig Markit manufacturing PMI til et nivå på 55,4 i februar, hakkede hellip Fortsett å lese rarr Skrevet i EURUSD Kommentarer OffGCI - Forex Broker informasjon, rangering, vurderinger Traders Rating: 3 Omtaler Nyheter Rangering GCI lisenser og forskrifter: FSC Trading programvare: MetaTrader, ActTrader, iActTrader Hovedkontor: Sea Meadow House, Road Town, Tortola VG1110, BVI GCI Financial Ltd (quotGCIquot) har vært leder i online Forex og CFD trading siden 2002. I tillegg til Forex tilbyr GCI valutaoptionshandel og er en primær markedsfører i Kontrakter for Difference (quotCFDsquot) på aksjer, indekser og futures. GCI har over 10 000 kunder over hele verden, inkludert individuelle handelsmenn, institusjoner og pengeforvaltere. GCI tilbyr et avansert, sikkert og omfattende nettbasert handelssystem. Klientfond er forsikret og holdes i en egen kundekonto. I tillegg opprettholder GCI Financial Ltd netto kapital i overkant av de fleste minimumskrav til regulering. Anbefal av toppdrivende aktører GCI er anbefalt av toppbransjedeltakere og har hatt markedsanalyse i ledende publikasjoner, inkludert Financial Times. GCI39s analyse vises også regelmessig på Multex og Reuters, og tegnes av store institusjoner, inkludert J. P. Morgan, HSBC Asset Management og Goldman Sachs. Markedserfaring Å bli en GCI-klient betyr å håndtere et av de mest etablerte og anerkjente firmaene i bransjen. GCI ble grunnlagt i 2002 og er en av pionerene i online valuta og CFD trading. Kundefonde er segregerte og forsikrede, og håndteringspraksis opprettholdes til de høyeste standardene. Ikke nøl med å kontakte en av våre erfarne fagfolk for å lære mer, eller komme i gang nå med en gratis praksis konto. Andre fordeler ved handel med GCI er: Overordnet handelsprogramvare. GCI trading programvare gir realtidspriser i alle større valutaer, markedsindekser, aksjer og varer. Kunder kan velge fra en Windows-basert eller Java-basert versjon, og har tilgang til mobiltelefonhandel, samt sanntidsskjemaer og markedsnyheter. MetaTrader 4 er tilgjengelig for alle klienter med et bredt utvalg av ekspertrådgivere, og ActTrader ICTS-programvaren gir valutaopsjonshandel og andre avanserte funksjoner. Produkttilbud. I tillegg til Forex tilbyr GCI trading i indekser, aksjer og vare CFDs. GCI er også den første som tilbyr online valuta opsjoner handel med ett klikk instant fyller .. Hedging Capability. Klienter kan åpne posisjoner i samme instrument i motsatte retninger, uten at posisjonene kompenseres og uten bruk av ekstra margin. Klienter har full kontroll over om de lukker eller sikrer sine posisjoner for å redusere risikoen. Lav margin krav. GCI gir tilgang til Forex, aksje og indekshandel med marginkrav på 0,25 på Forex, 1 eller mindre på aksjeindekser og varer, og 5 på enkelte aksjer. Sikkerhet av midler. Sikring av kundesikkerhetssikkerhet er en av de viktigste faktorene i finansnæringen. GCI Financial Ltd opprettholder en forsikringspolicy på alle kundemidler, og har en sterk balanse med netto kapital som overstiger de fleste minimumskrav til regulering. Rask og effektiv Back Office. GCI er stolt av hastigheten og effektiviteten ved å åpne nye kontoer, behandle klientuttak, og vedlikeholde innføring av meglere. Kontoer kan finansieres via bankoverføring, kredittkort eller andre elektroniske betalingssystemer. Risiko er begrenset til innskuddsmidler. GCI39s sofistikerte margin og handleprosedyrer betyr at kunder aldri kan miste mer enn sine midler på innskudd. Verktøy for vellykket handel. GCI-klienter drar nytte av et bredt spekter av ressurser for å forbedre sine handelsresultater, inkludert markedsanalyse og forskning, gratis sanntidsdiagrammer og gratis valutasignaler. GCI Trading informasjon

No comments:

Post a Comment